joi, 2 iunie 2016

10 luni

  Cu oarece intarziere din cauza de vacanta "half term" (saptamana asta avem vacanta de jumatate de trimestru, aici se face invatamant cu gandul la cat pot copiii nu la cat vor ministri) si alergie bulversanta care jur ca m-a pus la pamant mai ceva ca un tanc rusesc... mi-am adus aminte ca au trecut zece luni. Pe 29 iulie 2015 aterizam, eu si Mara, in tara unde iarba nu apune niciodata.

  Mai e putin si se face un an. Nu stiu cand a trecut. Stiu doar ca azi am mers la Posta sa pun un plic. Si ca mi s-a oferit un pahar cu apa deoarece eram transpirata si doamna m-a vazut agitata. Cred ca din reflex am transpirat, doar cu gandul ca merg la Posta! Mai stiu ca azi mi s-a pescuit o cireasa din punga luata de la magazinul de legume-fructe. Domnul vanzator a vazut ca era stricata si a luat-o. Mi-a adus alta la schimb. Si si-a cerut scuze. In timpul asta eu ma uitam dupa camerele ascunse...

 Mai stiu ca suntem in vacanta. Si toti copiii de la scoala sunt pe strada si mai ales tipa cand ma vad si pe mine pe strada :))) Cu chiote, cu fluturat din maini si cu un "helllllooooouuu" miorlait aruncat printre buze. Ba unii dintre ei vin si ma iau in brate direct, pe strada, la Tesco, in parc sau unde ma prind :)))) Dupa care ii aud spunand mamelor "this lady works at school". Si ma gandesc, din nou, ca nu e adevarat... Serios? La 10 luni dupa aterizare lucrez intr-o scoala din Anglia de aproape 7 luni? 

  Mara e fericita. Din toate punctele de vedere. Cel culinar imi vine in minte azi pentru ca a cerut din nou mancare indiana. Cand nu cere chinezeasca. Cand nu cere greceasca. Cand nu cere italiana. Pe multe le stia din viata anterioara, indiana a descoperit-o aici. Si ii place enorm. Ca sa nu mai zic de chinezeasca care e viata ei la ora actuala :))) Si de japoneza ca nici taiteii aia cu supa nu i-ar da deoparte deloc! Micuta iubeste haleala exotica, ce sa mai...

Fericire dupa mult alergat

  Cam asta facem noi dupa 10 luni in Anglia. Marius a implinit deja un an din aprilie. Ne simtim bine, suntem acasa. Abia acum suntem acasa. Ceea ce va dorim si voua. 
  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu