vineri, 11 aprilie 2014

In asteptarea verii

  Imi place racoarea. Imi place vremea asta care "tine cu mine" cum zic eu. E frigut, e racoare cand deschid geamurile (si le am mare parte din zi deschise). Nu-i inteleg pe cei care se vaita acum de frig si la vara de cald. Eu zic ca tre' sa te hotarasti nene! Adica ori laie ori balaie. Ori iti place la cald ori nu. Mie nu. Vara imi place dintr-un singur motiv: marea. In care inot. Cand am stat acum 2 ore in pisicinele calde de la Rasnov ma gandeam ca as putea trai o viata acolo, nu mi-ar mai trebui vara niciodata. Daca as putea sa merg zilnic sa stau o ora in piscina as fi perfect fericita.

  Dar vara e cu 2 Maiul. Cu locurile copilariei iar acum mai nou, cu noua casuta pe care o tot facem frumoasa pentru inchiriat camere. Cu clientii care ne-au devenit prieteni intre timp. Cu treaba multa de acolo de peste vara. E frumos sa faci oameni fericiti. Sa le faci vacantele frumoase si sa le vezi copiii cum se bucura de fiecare pom si buruiana din gradina. 

  Zilele trecute m-a cautat un domn care vroia sa inchirieze o casuta mica pentru trei luni pentru el, sotia si copilul lor de 3 ani. Mi s-a parut extraordinar ca mai exista asa oameni. Care sa se relocheze peste vara la mare de dragul marii si al aerului. Si evident de dragul copilului care la mare e fericit. Probabil au ceva job care merge de la distanta. Dar multi oameni au asa ceva si totusi le e "greu" sa faca o relocare din asta pentru 3 luni. Mi s-a parut excelent ca inca mai exista oameni care ar face asta pentru placerea marii si pentru copilul lor. 

  Deci asteptam vara. Si relocarea. Si Mara trepideaza si isi face planuri despre cat de mult o sa inoate ea si cum o sa reuseasca si fara aripioare, si cum o sa...si cum o sa....:)))) Ca broasca. Cam asa:

"mama ce-am obosit, da' nu ma laaas!"

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu