duminică, 17 martie 2013

Liberi pe internet (1)


  Din seria ce oameni umbla liberi pe internet si cauta ei chestii...va prezentam. Cum ajung ei la mine pe bloguletzu'...

"copilul meu vrea un caine" - Pai ce sa zic, ar fi mai bine sa nu vrea daca stai la bloc, ca iti cam bati joc de bietu' animal. Da' oare de ce oi fi aterizat acilea?

"cum este viata ?" - Nu stiu a lu' matale, da' a mea e ok.

"neaaa asta e bonlava" - Du-o la spital daca e "bonlava" saraca! Nu la Boldescu, ca de acolo viu io si nu e prea misto!

"unghii negre" - Pont: taie-le scurt si spala-te mai des!

"albuletzi cu par fara par" - Deci? cum sa fie? Cu sau fara?

"cum se deseneaza soareci usori pentru copi 6-8 ani"- E bine ca iti arde de desenat soareci verzi pe pereti cand n-ai aflat cum se scrie un copil la plural. Iti doresc mult HUO!

"la 15 grade un bebe poarta caciula" - Daca te intrebi asta e clar ca nu esti bine la caciula personala!

"mi-am ras in cap prietena" - Intrebarea e daca si ea a vrut asta!

"o sa ne ridice pana acolo unde" - M-am blocat, jur!

"curatare burta vaca" si "curatare burta vita" - Asta e opera cuiva care a comentat la mine despre cum curata ea burta de vita cand era gravida, aia imi amintesc! Nu mai stiu care era, da' era la postul despre cum mi-am luat eu vaca :) si in fiecare saptamana apare cautarea asta de cel putin 3 ori :)

"insomnie am 5 ani de cand nu dorm" - Gogule, ia-ti dopuri! Merge si cu Xanax, da' ala nu-l bagi in urechi!

"aparat camera cu sare" - Manca-ti-as topica ta de jmecher care cauti pe net 'aparat Salin pentru camera'!

"ce inseamna lichenoid" - Inseamna ca ai o boala! Din experienta mea medicul care ti-a zis "lichenoid" si n-a explicat mai nimic e un dobitoc. Sanatate!

  Va continua...






5 comentarii :

  1. Asta cu burta de vaca deja e demodata, ca vacile din ziua de azi necheaza.:)
    Si pe ala cu insomnia de 5 ani intreaba-l daca nu doarme numai vara sau tot anul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Lasa ca cica e mai bun calu' :) Io azi am transat fix o jumate de vitel deci nu-mi arde si de burti. Mama, melodia aia m-a rupt la creier, pe cuvant :)))

      Ștergere
  2. Mama ce m-am tavalit pe jos de ras citindu-ti comentarille... Poate ar trebui si eu sa scriu ce mai cauta lumea de ajunge la mine pe blog, dar unele ma cam iau cu friguri, e o lume bolnava dom'le... pardon, bonlava :-))))

    RăspundețiȘtergere
  3. azi, la mine: cum se zice in austria la kartoffel
    cum se zice in azstria la kartoffel
    de ce soarecele prefera cartile?
    kartoffel in austria cum se zice

    concluzia: frate, unii sunt si obsedati, si prosti :))))

    RăspundețiȘtergere