marți, 17 aprilie 2012

Regulile acestui blog

  Pentru ca aseara am primit un comentariu "binevoitor" de la o persoana deosebit de inteligenta care incerca sa imi explice mie lucruri despre viata, o sa fac o precizare. Acest blog este blogul MEU. E cum ar veni o scriitura despre viata mea. E publica pentru ca asa am ales sa fie, pentru ca sunt si oameni care chiar apreciaza cum si in ce fel scriu eu despre ce traiesc eu. 
  Cui nu ii place, are un x acolo sus in dreapta. E bun. Cand apesi pe el nu mai vezi ce scriu. Niciodata. Daca te-ai abonat, ai si la asta solutie. Te dezabonezi. E simplu. Nu am nevoie de "trafic", nu am nevoie de "public" larg, nu pentru asta tin eu blogul asta. Asta e pentru Mara. Scrie acolo sus in capul paginii. Si mai e pentru prieteni. Si mai e si pentru oameni perfect straini care citesc si le PLACE. 
  Nu vreau sa multumesc pe nimeni. Nu imi pasa de asta. Cui ii place bine, cui nu ii place iara bine. Nu ma intereseaza jigniri la adresa mea. Ma plictisesc. Intru la orice ora intr-o polemica civilizata despre lucruri si fapte. Dar nu cu jigniri. N-am avut prea multe d-astea pana acum insa pentru ca au inceput sa apara odata cu largirea publicului, tin sa precizez asta: nu iti place, NU CITESTI. Ma intereseaza o opinie diferita de a mea atata vreme cat e argumentata civilizat. 
  Cine nu scrie civilizat nu va fi publicat la comentarii, pentru ca nu ma ocup eu cu umflarea orgoliului unor frustrati care n-au altceva mai bun de facut decat sa citeasca ceva ce nu le place si apoi sa dea cu noroi. Nu ti-a placut nu mai vii pe aici. Esti de alta parere, o spui frumos, civilizat si cu cuvinte de oameni mari. 
  Mi-am asumat ca intre povestiri vor aparea si informatii despre unii membri ai familiei mele. Am incercat mereu sa nu duc prea departe expunerea. Insa tin sa ii anunt si pe ei ca totusi, acest blog e AL MEU. E locul meu de retragere, de placere a scrisului, de placere a umorului. Este un loc in care eu pot sa fiu EU. 
  Oricine e liber sa nu citeasca. Si chiar va rog sa faceti asta daca nu va place sau nu va convin opiniile mele.
  

5 comentarii :

  1. Nu stiu de ce te ostenesti tu sa compui si un mesaj si sa explici ce optiuni exista. Asa chiar dai cuiva satisfactia ca te-a atins intr-un fel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, Brandusa, ce sa zic...ma ating magariile, evident. Si am tinut sa precizez niste chestii, na, ca poate oamenii nu stiu ce butoane au la dispozitie. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ignore... e cel mai simplu! Nu mai pune toate magariile altora la suflet!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da pai cu ignore ii dau, Gena. De aia n-am publicat-o. Nu are sens.
    Marian, multumesc.

    RăspundețiȘtergere