sâmbătă, 3 martie 2012

Non-stop

  Scot dopurile din urechi dimineata. Instantaneu, un cap ciufulit apare la 5 centimetri de nasul meu. Isi ia avant, trage aer si...incepe inca o zi: mami, mami, mami, te-ai sculaaaat?! ce bine imi pare, acum imi dai sa mananc? te rog, mi-e foame rau, mor de foame, mami! ce imi dai? imi dai? Nora (bunica mea) vrea cafea. am auzit-o la bucatarie. mami, m-am speriat de ea. da' azi la 12 ce mancam? ma duc sa ma spal pe dinti. aoleuuu fac pipi pe mine...ma duc. (pauza circa 20 de secunde...zgomot de picioare goale si mici tropaind pe gresie, buf usa) mami, ma imbrac repede si imi dai sa mananc? azi nu e razvan si dani? de ce nu e? da' io ce mai desenez? literele astea sunt bine? unde e papusa mea? da' tati cand vine? da' vine? de abea astept sa vina! pot sa dau drumu la televizor? 

  Da' diseara ce mancam? mami ai niste bube pe tine! da' tati de ce are par pe picioare? tati n-are bube. mami te iubesc mult da' cand mancam? nu e ora? mie mi-e foame. mor de foame. nu vrei sa mergem la un restaurant? vreau sa te ajut io. strang io rufele astea. tai io maslinele? auzi mami, da' maine la 12 ce mancam? vreau un mar. vreau o banana. vreau afara. vreau acasa. vreau un creion. mi-ar placea o maimutzica mica. mami da' mos craciun de unde stie ca pe mine ma cheama mara albu? mami, incruntatul pentru ce e? da' ce inseamna razna? ce e aia celebritate, mami? 

  Mami, nu ii dai lu Nora sa manance? da' Nana (mama mea) cand vine? Da' unde e? da' de ce nu mai vine, ca eu vreau sa ma joc cu ea? vreau eu sa intind rufele. si ce daca nu ajung la sarma? pot sa matur si eu cu tine? vreau iaurt. vreau branza. vreau prune uscate. auzi, mami, da' diseara ce mancam? da' Horia Varlan e de-adevaratelea? mie imi place de Horia Varlan. mami fata aia de ce nu stie sa gateasca? ce e aia pitzipoanca? (aici publicul adult poate deduce logica discutiei)

  Se aude usa...a venit tatiiiiiii!!! mami, azi am fost cuminte? auzi tati ca nu prea am fost. nu stiu de ce. maine o sa am o zi mai buna. tatiiiiiiiiiiiii...(din carca lu' ta-su) ce fericita sunt ca ai venit acasa! tati sa stii ca Nora a umblat la bucatarie. si Nana a fost la Kaufland si a luat iaurt. si branza. si banane. te joci cu mine? bine, te las sa mananci. hai joaca-te cu mine. da'de ce nu vreeeeiiii....mami n-a inceput Cireasa de pe Tort? n-a inceput? nici acum? da' acum? 

  Bine, ma dezbrac, da' ma spala tati si ma duce cu calu' la baie, da? da mami? da? mami de ce nu imi raspunzi? mami imi pune pijamaua, ca tu nu stii! vreau apa. iar vreau apa. mai vreau niste apa. vreau perna invers. inveleste-ma. pot sa ma dezvelesc? da' ma invelesti tu mami dupa ce adorm? da? 

  LINISTE. 

2 comentarii :

  1. :)))
    x2

    Gradinita nu serveste? :)
    Ce bube? or sa treaca?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu merge la gradinita. eu nu am serviciu, asa ca nu am vazut nici un sens in a o duce la gradintita.
    am niste probleme pe piele de asta vara de cand m-am socat cu bynuca-mea.

    RăspundețiȘtergere