miercuri, 29 mai 2013

Miroase a vara...sau a ceva

  Miroase a vara. Pot sa spun cu exactitate a ce miroase pentru ca atunci cand aveam vreo 5 ani si ma urca mama in bloc am tipat ca miroase a unt. Pe vremea aia, cand aveam eu 5 ani, untul la noi in familie se intamplase probabil de 3 ori. Nu aveam neamuri la tzara, nu aveam carne, branza, unt, smantana si alte chestii dubioase ca astea.

  Mama a zis ca cum sa miroasa "a unt" si cand a ajuns cu mine la etajul doi unde locuiam...i-a mirosit si ei a unt. Ca sa vezi. Am un nas special. Care din pacate e legat indubitabil de fiinta mea. Aia fizica. Nazala. Cum,  ai facut cafea in casa in care locuiesc si dorm? Ai impresia ca nu stiu asta? Ha!

  Sunt trei lucruri care ma omoara la nivel olfactiv pe lumea asta: oaia (mielul) gatite in orice forma, usturoiul prajit sau copt (desi mananc usturoi la orice masa) si cafeaua. Cafeaua facuta de dimineata cand eu inca dorm. Daca vrei sa ma omori imi dai cu cafea la prima ora pe sub nas. Icnesc instant!

  Daaa, sarcina e un lucru mirific. Minunat. Extatic. Doar ca mama mea se scula la ora 5 cand eu eram gravida...si facea cafea. Si n-aveam usi sigilate. Ma trezeam zilnic cu voma in gat. La ora 5. Nu ca as fi dormit prea bine pana atunci. Nu ca as mai fi putut dormi de atunci incolo...mna... Eu mi-am jurat ca n-o sa fac asta nimanui. 

  Acum am facut o cafea la ore tarzii pentru Marius, care are maine treaba la prima ora. Daca vreau sa fiu sigura ca nu mi-e greata o zi intreaga (cam asa se pastreaza genul asta de rau asociat cu cafeaua si sarcina pentru mine!) o fac eu de acum si o bea el maine rece. Cand mi-a mirosit a cafea mi s-a intors stomacul pe dos imediat. 

  Am intrat in camera noastra si mi-a mirosit imediat a Mara. Care in seara asta a adormit la mine in pat uitandu-se la Masterchef (ha!) sau mai precis lesinand de somn...Pe geam intra un miros de vara, de frunze, de verde. De 2 Mai. Ahhhh, abea astept...........

2 comentarii :

  1. Tie iti miroase si mie imi tziuie in urechi.Toata nopatea am auzit o muzica dar nu se auzea de nicaieri, doar din perna! Oare imi canta mie un cor de ingeri? Nu cred, ca era cam rock.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre, e cazul sa mergi in concediu. Recomand 2 Mai! :)))) Ca poate de Mangalia te-ai saturat :)))

      Ștergere