sâmbătă, 27 decembrie 2014

Spre casa

  In cateva ore plecam spre Romania dupa o saptamana extraordinara pe meleaguri Malteze. Un sfarsit de an perfect pentru un an aproape perfect. Craciunul asta am facut asta:

Paradise Bay, pustiu la ora asta. Perfect.

Noi trei. Perfect.

Cea mai frumoasa apa. Perfect. 

  E tare frumoasa Malta asta. Nu-i de locuit aici, asta mi-e clar. Insa e frumoasa, oamenii sunt foarte diversi asa, e o combinatie de culturi si populatii teribila. E ca un muzeu. N-are posibilitate de evolutie sau extindere, doar de conservare. Sper ca oamenii astia sa o tina cu grija asa, e un monument istoric si natural. 

  In a doua zi de Craciun am mers la Mediterraneo Park, un parc cu delfini, lei de mare si papagali exotici. Foarte, foarte misto. Extrem de educativ si organizat in asa fel incat copiii plecau foarte fericiti de acolo. Si noi adultii idem. 

  











  A fost minunat! Cel mai frumos Craciun ever. Ne-am incarcat bateriile cu soare si mare. Sa ne tina pana la vara! Acum speram sa putem ateriza la Bucuresti ca inteleg ca acolo a venit iarna intre timp :)))) 

5 comentarii :

  1. De ce crezi ca nu este un loc bun pentru locuit? Intreb doar asa din curiozitate. Din poze pare a fi un loc minunat.

    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, fiind prima data cand comentezi aici as putea banui ca locuiesti in Malta :)))) Am si explicat de ce, locul e un sit-istoric in sinea lui, tara e una minuscula cu posibilitate de evolutie zero. E un muzeu si asa ar si trebui sa ramana. Da, e frumos rau, dar nu e de locuit acolo :)

      Ștergere
  2. Foarte frumos totul!!! Iar poza cu Mara este bestiala, incantarea i se citeste pe fata, asta este sigur!!! Papagalii exotici sunt cam mari, nu cred ca aveam curajul sa ating unul:)) Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))))) Simona, sa stii ca am stat niste minute pana sa ma decid daca am curaj sau nu. Insa tipul ala dresor parea foarte destept si stapan pe situatie asa ca m-am gandit ca s-ar putea sa plec cu ambii ochi la purtator :) Papagalii erau destul de usori fata de cat de mari par. Si cea mai misto chestie e ca miroseau extrem de frumos! Am ramas siderata, miroseau a fructe. E drept ca aia e dieta lor dar nu ma asteptam sa miroasa atat de puternic a dulce-fructat :)

      Ștergere
  3. Are o privire tare inteligenta copila:)
    Sa va traiasca si sa aveti numai bucurii de la ea:)

    RăspundețiȘtergere