miercuri, 31 decembrie 2014

14 spre 15

  A fost un an bun. Mult mai bun decat mi-as fi imaginat acum un an pe vremea asta. Sigur, au fost si chestii nasoale, in principal porcaria cu scoala de stat a Marei care m-a dus pe niste culmi ale disperarii pe care rar le-am simtit in viata asta. Pentru ca n-ai cum sa nu disperi cand un strain iti terorizeaza copilul. 

  Ieri am gasit in cutia postala o felicitare din aceea clasica. De la Scoala Spectrum Ploiesti. Ni se urau lucruri frumoase. Am fost inca odata impresionata de atentia pe care ne-o acorda oamenii astia. In ziua in care am mers la scoala pentru activitatea de Craciun parinti-copii m-am simtit cred prima data in viata mea ca si cand as trai intr-o tara normala cu oameni normali si servicii normale. Dar senzatia aia o am fix pana la iesirea pe poarta scolii. E o oaza de civilizatie dar...e mica si se termina repede. Pe strada scolii troneaza un morman de gunoi. 

  In 2014 am aflat ca exista oameni perversi la modul ilogic. Oameni care mint cu usurinta cu care respira, care manipuleaza pana obtin ce vor si-apoi dispar. Trec la urmatoarea tinta. O sa fiu mult mai atenta de aici incolo pe cine aduc in preajma copilei, pentru ca nu merita sa se ataseze de oameni care apoi ii intorc spatele. Nu are sens. Iar eu nu pot sa ii raspund la intrebarea de ce fac unii oameni asta. Pentru ca sincer si cu mana pe inima habar n-am. Dar a fost o lectie buna. 

  Anul asta casa de la 2 Mai ne-a adus foarte multi oameni minunati. Cu unii am ramas prieteni si m-au impresionat teribil vazandu-i ca sunt fericiti in gradina noastra mare si-n casuta noastra mica. Am trait alaturi de o frumoasa familie o luna de zile, atat au stat la noi...si cand au plecat mai aveam putin si plangeam cu totii, asa de bine ne-am simtit unii langa ceilalti. Si n-au fost singurii. Incet incet lumea a inteles ce soi de loc e ala, ca n-are asfalt si nu va avea niciodata, ca are plante, tarana si nisip, flori si fructe numai bune de descoperit de catre manutele mici de copil. Si ca e bine asa. Ca e o intoarcere la natura fie ea si pentru cateva zile. 

  A fost o vara lunga si destul de grea insa plina de satisfactii pentru mine personal. Nu-i mic lucru sa pleci de la zero si sa ajungi la casa plina in doar doi ani. Da, munca aia e grea, au fost zile in care ma dureau toate cele pana la os. Iar cand e cald simti cum te lichefiezi pe cand freci faiante si veceuri. Insa oamenii au apreciat. Au apreciat curatenia. Au revenit. Si-au trimis prietenii si rudele. Si asta inseamna mult pentru mine. 

  Anul asta am vazut Rasnovul, Brasovul, Sinaia, o bucata buna din Suedia. Am vazut Malta. Daca mi-ar fi zis cineva acum un an ca se va intampla asta as fi ras. Dar daca am lasat valul sa ne duca a fost tare frumos. Iar calatoriile au un efect profund asupra Marei. Acum e fascinata de harti si ne pune sa ii aratam unde am fost cu ea. Calatorind a invatat multe. A fost atrasa sa invete lucruri despre locurile respective. Ii place istoria, ii place sa-i povestesc ce s-a intamplat de-a lungul secolelor intr-un loc sau altul. Imi place de ea!

  A fost un an frumos. Si greu fara Marius langa noi. Ne-am adaptat cumva la programul asta dar nu ne e usor deloc. Nici mie nici ei. Lui cu atat mai putin. Din multe puncte de vedere a meritat. Am obtinut alte posibilitati prin asta. Am obtinut posibilitatea sa plecam de aici si momentul ala se apropie. Vom obtine un cu totul alt soi de viitor pentru Mara iar asta ma face sa nu ma mai intereseze prea multe detalii. Mergem cu pasi inceti, precaut, nu ne repezim. Destinatia e acolo, ne asteapta. Cand totul se va alinia corect o sa fie frumos. Sper sa ne iasa...

  Anul asta s-a lamurit si audienta daca are sau nu ce sa caute pe aici pe la mine. Si n-au mai injurat, n-au mai aruncat cu pietre decat vreo doi-trei. Oamenii s-au prins daca vor sau nu sa citeasca, daca rezoneaza sau nu. Si asta m-a bucurat mult. Va multumesc tuturor celor care intrati pe la mine in vizita, pe unii dintre voi i-am si cunoscut, pe altii sper sa-i cunosc. Multi, foarte multi dintre voi traiti in alte tari (cred ca cel putin jumatate) si asta imi spune foarte multe. Va invit sa comentati, sa vorbiti cu mine, sa radem si la anul cum am ras anul asta. Multumesc!

  Va dorim un an nou asa cum vi-l doriti. Sa fie cu ce vreti si cu cine vreti, sa fie cu dragoste si cu pupaturi. Sanatate! La multi ani!

15 comentarii :

  1. La multi ani!!Si ma bucur ca lucrurile sau indreptat catre bine.
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Sa va fie bine, sa fiti sanatosi si fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc un an nou frumos, plin de iubire, sanatate, bucurii si soare! Blogul tau este o oaza de normalitate si fiecare vizita aici e minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si sa aveti parte de un an frumos, plin de lucruri bune!!! Sanatate multa, rabdare si incredere ca toate se vor rezolva, important este sa fiti uniti, mereu!!! Simona

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place bilantul tau, imi place si ca ai planuri concrete pentru viitor. Sper sa se alinieze planetele intr-o conjuctura favorabila si sa ti se implineasca toate visele. Sa ai un 2015 minunat si sa te bucuri de fiecare clipa petrecuta cu cei dragi!
    Si mai am un motiv pentru care trebuie sa-ti multumesc, dincolo de ce scrii si cum scrii: statisticile spun ca imi vin multi vizitatori de pe blogul tau, deci iti mai multumesc odata si pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Adelina! Sper din suflet ca anul asta sa apucam sa ne vedem!

      Ștergere