miercuri, 24 decembrie 2014

Merry Malta

  Cum a zis Marius azi..."bine ca n-am avut program si am zis ca ne odihnim ca ne-am rupt in doua" :)))) Azi am incantat copilul cu Acvariul National Malta (la astia orice e national pentru ca orice e unul singur deci national cum ar veni) si apoi cu Parcul de Pasari Malta. 

  Printre ele am intercalat un Lidl scurt de spaima ca maine sunt toate cele inchise si ramanem fara haleala. Frate, astia si-au pus Lidl printre niste casute mici, in dosu' la curtea lu' nea Tase din fundu' strazii. Doar ca cu oaresce parcare subterana de doo' etaje dedesubt. Unde azi pe la pranz se inghesuiau maltezii ca la pomana porcului, ca deh, pana acu' fu liniste da' acu or fi zis oamenii ca aoleu e Craciunul, ne-am prins de faza, sa cumparam si noi niste varza si cateva becuri de la Lidl. 

  La acvariu a fost genial, cu tunel de pesti pe sub apa, cu nava scufundata sub pamant prin care mergeam, clar mult mai mic ca la Copenhaga, insa la fel de frumos si de ingrijit. Teribil de frumos. Cam asa:


tunel pentru oameni mici cat ea

din care a iesit extrem de fericita!


cand arata spontan cu degetelul ala mic imi vine s-o mananc!

marca malteza de barcute colorate


tunelul prin acvariu pentru oameni mari sau mici

niste rechin

si anghila


inside...ze brad!

incantare

la iesire, caleasa cu cai...de mare!

si privelistea!

sa dansam privelistea asta!

hai cu dansuuuul!

fa-mi o poza!

ma ia vantul pe sus

:))))))

   Dupa ce am reusit sa gasim si Bird Park cel ascuns am vazut o suma de bufnite de toate soiurile si marimile si culorile, am vazut muuuulte pasareturi diverse iar Mara a fost asaaaa de incantataaaaaaaa! Cam asa:


asta era vie desi am crezut ca e o statuie

pufoasa asta era ca o perna



moaaaama!

un dans vesel sa mai dansam spre iesire!



ce sa-ti mai arat?


era vie in afara custilor, se pare ca orice pasaret e ca gaina domestica

  Ne-am distrat, ne-am minunat de felul in care maltezii stiu sa faca turism, ne-am simtit perfect in bucuria copilului. Acum (ora 21.30 ora locala) stam cu geamurile larg deschise si ascultam niste copii cum se joaca pe strada. Probabil toata lumea merge la 12 la slujba de Craciun ca pana acum n-am auzit nici pas pe strazi. Rasete de copii, oameni care discuta si rad...un Craciun fericit! Ceea ce va dorim si voua!






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu