duminică, 14 decembrie 2014

Ganduri in mixer

  N-apuc sa le mai pun in scris ca-s prea multe. O luna am trait cu mintile catre soarele ce va sa vie si cu supradoze de vitamina D care ne-au ajutat enorm sa ducem in carca cea mai lunga perioada de intuneric din viata mea. Eu care nu-s o persoana solara, il detest de obicei, nu ma pasioneaza lumina, casele luminoase si ferestrele mari...am simtit apasarea lipsei de lumina. Asa ca am suplimentat voios cu D (din cea lichida de la Now Foods, via suplimente.ro, multumim Cristi!) si la mine si la Mara si a fost ok. 

  Din bezna in bezna gandurile zboara numai catre Malta. Peste o saptamana pe vremea asta o sa scriu de acolo. Unde-s 18 grade si soare. Ca de obicei cand merg undeva unde n-am mai fost sunt plina de spaima. Prima data in viata mea si a Marei cand am plecat cu avionul catre Venetia ne-au bagat pe Baneasa dupa check-in si-am stat cu un copil de nici 2 ani...well....OPT ORE pe aeroport. As in 8 ore. Pentru ca era iarna si nava catre trebuia sa ne culeaga n-a putut sa plece de la Londra unde era furtuna de gheata. 8 ore pe care n-o sa le uit prea curand. Cand avionul a aterizat in fata geamului unde 200 de oameni asteptau de 8 ore toata lumea a inceput sa aplaude si sa chiuie frenetic intr-o isterie de masa rar intalnita. Explicabil dealtfel dupa cele 3 sandwich-uri de carton pe care ni le daduse nea' Wizz :))))

  Cand ii vedeam pe aia ca vin DIN NOU cu lazile cu mancare si apa ne simteam ca niste refugiati din aia de nu stiu daca o sa moara sau nu in curand :)))) Chestia asta, combinata cu raul meu de avion si cu faptul ca nu stiu ce o sa gasesc acolo nici la cazare nici daca o sa putem sa ne ridicam masina rezervata...mna...emotii, emotii, emotii. Din cele bune, ofcors! Deja ma visez pe malul Mediteranei. 

  Mi-am facut liste peste liste cu chestii de vazut si de facut acolo, o sa avem si acolo chestii foarte, foarte misto de vazut cu un copil de 7 ani jumate asa ca sper sa povestesc zilnic despre toate cele. Acum ma bucur enorm ca am povestit Suedia atunci si ca mi-am notat toate impresiile in fiecare zi pentru ca normal ca le uiti si se estompeaza. E misto sa recitesti si sa-ti aduci aminte mult mai viu chestiile vazute. 

  Vineri vine Marius asa ca o sa deschidem cadourile de la Mosul vineri seara, unele sunt mari, nu le pot lua in bagaje. O sa ii pastrez Marei cateva mici sa i le dau de Craciun acolo. O sa fie o combinatie dar n-o puteam lasa sa le astepte pana dupa Craciun cand ne intoarcem. Nu de alta, da' cred ca lesina de nervi, si asa nu mai are rabdare sa-si vada cadourile desi a primit unul la scoala pentru Mos Nicolaie, plus acasa, plus miercuri la scoala din nou vor primi cadouri. Mergem sa pictam cu ei ornamente de Craciun, doamna i-a surprins saptamana trecuta si a asamblat bradutul cand ei erau la ora de sport...Da, au brad in clasa, cu globuri de la fabrica pe care au vizitat-o in excursie.

  Ziua cu prima excursie din viata ei mi-a mancat 10 ani din viata pe putin! Au plecat pana la Curtea de Arges pe sosele ude si o ceata densa. Cu un sofer care nu era Marius. Destul cat sa albesc. Dimineata cand s-au urcat in autocar a venit si domnul manager sa-si conduca baietelul care e in clasa 0. Dupa ce l-a urcat in masina, s-a dat jos si s-a asezat cuminte langa mine. O secunda mai tarziu l-am privit ca sa constat cum, printre dinti, se roaga. Toca maruntel din buze si atunci am stiut ca nu-s nebuna. Nu-s singura. Mi-a zis ca trebuie sa ne invatam cu asta. Aici nu-s deacord! Prefer sa iau o rola mare de scoci si s-o lipesc de mine! Am zis!

  Pana seara am fiert. Au venit tarziu si ne-au adus inapoi copii mai fericiti si mai destepti. Incantati de ce au vazut (fabrica de globuri si Planetariu) si plini de povesti. A trancanit juma' din Masterchef si apoi a picat lata cu ursuletul pe piept, ca soldatu' la datorie. Cam asa:

Somn serios! 

  Cam asta am mai facut sau n-am facut. Miercuri activitate la scoala, vineri serbarea scolii. Nu e pe clase, e pe scoala. O sa cante niste colinde in romana si engleza si in rest cei mici nu mai fac nimic, nu stiu cei mari, chiar sunt curioasa ce va mai fi dar cred ca va fi ceva frumos si civilizat si care nu va contine paiete si rochii de seara :) Ceea ce va dorim si voua!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu