luni, 29 decembrie 2014

Invarteala

  Zilele astea sunt d-alea stupide de invarteala degeaba in jurul cozii. Cred ca cea mai nesuferita perioada din an e cea dintre Craciun si Revelion. Nu se intampla nimic insa toata lumea e isterica. Azi la banca, farmacie si magazin erau cozi de oameni isterici care cumparau nimic "pe ultima suta de metri" ca si cand pe 31 ar muri sau ceva. 

  Am avut un noroc fantastic sambata. Am plecat cu doar o ora si un pic intarziere din Malta. Deja avioanele intarziau sau erau anulate, de la Otopeni pana la Ploiesti s-a lasat o ceata s-o tai cu cutitul. Asa ca ne-am considerat norocosi. Ajunsul acasa a fost dubios. E teribil de ciudat sa te urci in avion la 17 grade si peste doua ore sa te dai jos la 0 cu zapada. Acum ma tot uit pe geam si nu-mi iese la socoteala deloc :))))

  A fost frumos rau. Dar si obositor bine. De abia azi Mara s-a linistit desi inca e cam in urma cu somnul. Ieri a refuzat total sa mearga in vizita la sora lui Marius sa ne vedem nepotelul mititel. Am plecat doar noi doi si ne-am bucurat cateva ore de proaspatul bucalat al familiei. Care evident seamana cu Marius si mama lui Marius. Femeia e din 10 frati, e clar ca in copilarie si-a simtit persoana amenintata de lipse de resurse si atunci si-a reprogramat ADN-ul sa se duca pe orice filiera si sa mearga mai departe :)))

  Mara seamana cu ea si cu Marius, cand s-a nascut si am vazut-o prima data m-a busit un ras incredibil. Nu credeam ca se poate o asa asemanare. Si cand s-a nascut bucalatul asta si am vazut prima poza cu el si-asta tot cu Marius semana! E atat de simpatic si de frumusel ca era sa-l mananc. Sunt mandra de cumnata-mea ca, in mod absolut instinctiv, e o tanara mama destul de relaxata. Drept pentru care viata e frumoasa cu bebelus de 3 luni jumate.

  Il ia in brate cand e cazul dar stie sa-l lase si jos iar el sta cu ochii mari ba pe ea ba pe vreo jucarie. Il asculta si-l pricepe dar nu traieste dupa "aoleu acum trebuie sa fac asta sau astalalta, altfel copilul va fi pe vecie traumatizat". Are casa curata pentru ca se organizeaza suficient cat sa poata sa le tina pe toate din frau. Nimereste sa faca si dus, sa se spele si pe cap si in general sa duca o viata pe cat se poate de normala si relaxata alaturi de un bebel mic si de un sot care lucreaza si noaptea pentru ca asa e la Smurd... E frumoasa, ca orice proaspata mama. E mai frumoasa ca inainte. Ieri am fost mandra de ea de parca ar fi a mea. Asa e cand cunosti un om de pe cand avea 12 ani :) 

  Ieri ne-am intors veseli de acolo. Promisiunea viitorului adusa de un nou bebelus e intotdeauna capabila sa ma duca pe norii fericiriii aleia tampe. Mai ales ca o alta prietena veche a nascut ieri. E tare frumos cand cunosti un om de niste zeci de ani si apoi ii vezi copilul. E ceva magic in asta. Recunosti in mutrita aia mica si mama si tatal, si vreun bunic sau sora...Iti dai seama ce repede trece viata cand vezi un copil crescand. 

  Aseara cand m-am intors de la cocolosul ala mic Mara mi s-a parut mare. Apoi am luat-o in brate si s-a dizolvat in mainile mele si iar mi s-a parut piticutza. E inca mica dar e mare. Si la fiecare Revelion ni se aduce aminte ca a mai trecut un an din noi. Si cumva, cand ai copil, parca nu-ti mai pare rau. Nu mai simti ca timpul "se duce" ci ca e castigat. Un om mic creste langa tine. Timpul care pe tine te duce in jos pe el il duce in sus si atunci barterul are sens si nu mai aduce tristete. Ci bucurie. Uite cum creste, manca-o-ar mama pe ea de fetita mare si frumoasa! Asa zice si cioara! :)))))

  De Revelion iar taiem crevetele! Am achizitionat ieri de la Metro un kil de grasunei numa' buni de imbaiat in ulei de masline cu usturoi. Si-o sa ne radem caci suntem toti trei prezenti. Si-o sa fie bine. 

  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu