miercuri, 22 mai 2013

Becali, televiziunea si serele

  Mie imi place mass media din Romania. Mult de tot. Tocatorii de frunze la caini ne povestesc de doua zile despre Becali. I-au luat la mana toate actele caritabile, l-au laudat si l-au ridicat in slavi, s-au dus in satul reconstruit de el si au luat interviuri la toate babele care boceau ca ele se duc la Bucuresti sa-l scoata pe nea Jiji de la parnaica. 

  Fix posturile care il injurau pana acum il pupa acum pe frunte. Ni-l arata in toate pozitiile, ne povestesc de 48 de ore tot ce face. Cum face. Cine se duce pe la el. De cate ori. Ca i-au dus televizor, laptop si alte lucruri. Ce bancuri s-au inventat despre el. Daca si-a taiat unghiile sau s-a scobit in urechi. Cate oi a numarat seara la culcare. Si daca erau albe sau negre. 

  Mie una fenomenul Becali mi se pare perfect. Si faptul ca Becali e parlamentar european mi se pare mirific. El este fix reprezentantul acestei tari. E stindardul. E combinatia maxima de jmecherie, traditionalism, hotie, noblete cu bani necuveniti, fanatism religios, lipsa de scoala si agramatism...e fix Romania. 

  Eu cred ca o sa faca si asta fo' trei doctorate si o sa scrie 42 de carti si la anu' pe vremea asta o sa fie liber. Si oricum daca ai plasma in camera si laptop cu internet presupun ca nu prea se cheama ca esti la parnaie. Si cica poate sa se mute la Jilava si sa presteze munca la serele proprii de rosii. Ca are contract cu penitenciaru'. Si mai baga si o sapa si pentru fiecare 4 zile i se scade o zi de detentie.

  Deci daca tragem o linie io cred ca o sa le dea cu minus. Dar eu mai cred ca in timp ce baietii astia numiti jurnalisti fac reportaje despre babele care au primit case acum nu stiu cati ani...eu cred ca in timpul asta cineva da niste legi fara sa stim. D-alea cu dedicatie. Si mai cred ca statul Roman da faliment. As in...in cateva luni o sa fie in imposibilitate de plata a salariilor...gen...Eu asa cred.

  Si mai cred ca hotul neprins e negustor cinstit. Si daca n-ai probe sa il bagi pentru spaga pe care a dat-o la MAI...mai bine stai in banca ta. Ca nu faci decat sa il faci erou. Si sper din suflet sa iasa presedinte la urmatoarele alegeri. Dupa Basescu, e evolutia logica pentru Romania. 

4 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Sincer nu stiu ce sa cauti. :))) Da' daca vii si nu ne vedem te bat direct. Va astept la 2 Mai!

      Ștergere
  2. Mi-a placut articolul si cred ca ai dreptate cand spui ca gigi reprezinta mare parte din .ro
    Si-acum sa curga comentariile de genul free jiji...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee, pe aici eu sper sa nu fie fani Jiji, Thavi. Ca daca aflu ca sunt ii bag la spam imediat, doamne-fere! :)))

      Ștergere