miercuri, 23 octombrie 2013

Pro Natura, cum am devenit client fidel

  Acest post nu este unul platit ci o recomandare personala pentru cine doreste sa afle despre suplimentele Pro Natura si ce au facut ele pentru mine. 

 Am ajuns la suplimentele Pro Natura acum vreo 4 ani, la recomandarea unuia din putinii medici romani in care eu am incredere absoluta. Doamna Irina Jipa, medic Anestezie si Terapie Intensiva (in cadrul Spitalului Judetean Ploiesti) pe care o cunosc de cand m-am nascut deoarece mama ei si bunica mea sunt prietene de peste 50 de ani. Irina e un medic care pe langa ca salveaza oameni zilnic, o face cu deschidere catre medicina alternativa. Si are rezultate. S-a auto-scolit in domenii ca homeopatia si fitoterapia. 

  Discutand cu ea despre remedii alternative la minunatele pastile chimice din farmacii, mi-a spus ca ea a fost colega de facultate cu "un baiat, Ionut Morar", care a reusit in mod miraculos sa produca o linie de suplimente naturale din plante si alte chestii, aici, in Romania. Si ca ea le-a incercat si ca sunt bune. 

  Nici nu mai stiu ce am cumparat prima data de pe site-ul lor. Niste chestii pentru mama parca. Acum doi ani si ceva cand bunica-mea a inceput sa aibe probleme, am cautat solutii. Cum ar fi un remediu pentru un nerv sciatic defect din cauza batranetii care ii da niste dureri foarte nasoale. Pe care nu le poti trata cu ibuprofene din cauza ca alea ii cresc tenisunea si ii afecteaza ritmul cardiac si asa instabil. Cu paracetamoale nici atat pentru ca n-au nici un fel de efect la durerea de nerv sciatic. Asa ca am zis sa incerc cu produse d-astea din plante, ca mai rau n-au ce sa ii faca. I-am luat spray Flexodyn (extract de albine, arnica, mentol si altele) si picaturi Antalgin (scoarta de salcie, gheara matzei, etc) de la Pro Natura. Si am fost extrem de uimita cand mi-a spus ca functioneaza, ca n-o mai doare. Are pietre la bila, i-am luat si pentru aia niste anghinare, n-a mai deranjat-o. Avea infectie cronica urinara. Rezistenta la toate antibioticele mai putin la unul foarte scump si foarte toxic si nici cu ala nu ii trecea definitiv. I-am luat extract de merisor si ceai si i le-am bagat pe gat. In septembrie s-au implinit 2 ani de cand n-a mai avut nici o infectie urinara. Avea cam 5 pe an inainte. 

  Saptamana trecuta cand mi-a cazut de la inaltime, pe laba piciorului, o placa de lemn extrem de grea fugeam catre baie sa ma bag in apa rece si ma concentram sa nu urlu in fata copilului de 6 ani care alerga dupa mine prin casa crezand ca ne jucam leapsa. In trecere am luat tubuletul de Flexodyn ramas de la bunica-mea, gandindu-ma ca altceva n-am in casa. Pana am ajuns in sufragerie, o pata neagra se imprastia pe langa rana provocata de muchia lemnului, si spre degete se umflase pielea instantaneu. Am dat cu spray-ul si am masat vartos desi ma lua cu lesin la propriu de durere...in cateva minute cand am avut curaj sa ma uit am constatat cu uimire ca vanataia neagra disparuse iar limfa acumulata sub piele se imprastiase. Am dat si in zilele urmatoare iar piciorul nu s-a umflat cam deloc desi e o trauma maricica acolo. 

  Cu ceva ani in urma am luat Aloe si Ananas pentru mine si mi-am reglat ceva probleme digestive, am aflat ca planta aloe vindeca ulcerul si ca daca inghiti extras de ananas cu constiinciozitate o sa slabesti cateva kilograme linistit. De curand mi-am luat extras de Neem si mi s-au mai reparat bubele de pe mine iar azi am mai comandat cinci tuburi de gel de aloe pentru ca am constatat ca are efecte miraculoase asupra pitiriazisului de pe mine. Dupa prima comanda devii client fidel si ai 25 la suta reducere din pretul de pe site daca comanzi de mai mult de 100 de lei. Si transport gratuit! 

  Bineinteles ca suplimente din plante se gasesc din zeci de surse. Cele de la Pro Natura sunt insa un pic mai ieftine ca cele de import. Iar gama este una foarte variata, gasiti pe site la ei  informatii despre ele pe categorii. Asa ca eu una va doresc sanatate si la cat mai putine pastile din farmacii. 

6 comentarii :

  1. Tare bine pica tot ce ai scris pe blog. Sunt in cautarea unor suplimente pentru ca nu sunt deloc adepta medicamentelor. Inca nu am gasit toate produsele despre care ai scris tu pe blog...dar poate nu m-am uitat cu atentia. Daca imi permiti o sa revin cu un mail sa te intreb una alta.

    Multumesc,
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, da search acolo pe site, le gasesti imediat! Sigur ca poti sa ma intrebi, daca stiu sa raspund o fac cu placere :)

      Ștergere
  2. mi-au luat ochii pastilele de slăbit, nu pot gândi mai departe :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) da, da extractul de cafea verde functioneaza binisor. nu iti mai e foame si te umple de energie :)))

      Ștergere