joi, 3 octombrie 2013

Echilibrul

 N-o sa mint, mi-a fost teama de plecarea lui Marius sa munceasca in alte tari. Din 12 iulie am intrat pe program de firma (as scrie cum ii zice, se citeste Berci, nu stiu cum se scrie pentru ca elvetienii sunt dubiosi iar eu n-am apucat sa invat toate literele). Adica 6 saptamani plecat si 1 saptamana acasa. Ne-am gandit amandoi cu teama la copil...copilul ne-a surprins pe amandoi pentru ca a inteles din prima ce si cum, a inteles si ca putem vorbi cu tati oricand doreste. Zice ca ii e dor de el, zice ca vrea sa vorbeasca cu el si atunci il sunam...altceva nu stiu sa va zic despre ea.

  Eu si Marius trebuia sa ne gasim echilibrul. Ala de oameni care au trait impreuna, s-au sprijinit unul pe altul zece ani si acum se trezesc nu numai singuri in a face ce facea celalalt pentru el ci singur si in a nu avea pe cine pupa in fiecare zi. Ca nah...noi asa suntem...ne pupam, ne iubim, ne si certam si ne si injuram uneori...dar in principal cand unul pleaca, alalaltu' isi doreste pupaturile. Ca masochisti nu suntem :)

  Eu am ramas fara chestii cum ar fi masina. Eu nu conduc, n-am masina. Sunt car-less. In oras iau taxi, in afara tren. Dar imi lipseste ideea de "hai acolo" fara sa trebuiasca sa chem masina, sa iau tren, sa ....sa multe. E altceva. Nu e vorba, ca sunt invatata. Mi-a lipsit acu' fo doo' saptamani si cineva care sa imi zica de ce mama dracu' bazinul de la veceu nu mai doreste sa se si umple cu apa dupa ce o tragi. Apa. Am desfacut bazinul, am rezolvat problema. Cand ceva nu merge ma ia cu transpiratii, pentru ca nu mai pot sa sun sa zic "auzi mah, vezi ce iei pe drum spre casa ca nu merge cutare sau cutare". 

  El a ramas fara omul care il hranea. Care nu numai ca cumpara mancarea dar si decidea ce, cum, cat costa, ce luam, cum facem. Asa ca acum tinde sa nu mai manance nimic pentru ca nu-s eu acolo sa ii fac, dau, cumpar, dreg. Ma suna de la supermarket sa imi recite toate etichetele sa ii zic eu ce sa ia. Sau daca e scump sau ieftin. Eu traduc din euro in lei apoi in kile. Imi vine sa il bat! Apoi imi aduc aminte ce mult il iubesc si ii zic sa mai ia niste mazare. 

  Peste o saptamana vine iar acasa si ne mai vedem vreo saptamana. Nu ma plang. O sa ne vedem mai mult decat ne vedeam inainte cand pleca mereu sa tot faca favoruri tuturor oamenilor care cereau lucruri. La medie vom fi tot acolo. Acum, plecat fiind, vorbim mai mult decat acasa unde stateam fiecare cu ochiu' in laptopu' lui cand ne intalneam pe acasa...acum ma suna mereu, are nevoie sa ne vorbim si cred ca niciodata nu l-am iubit mai mult ca acum cand imi vine sa ii zic "mai stii ma, prostule, cand iti ziceam , lasa naibii calculatoru' ala si hai sa voooorbim!"...acu' ma suni de trei ori pe zi sa ma intrebi ce mai fac...ete ce inseamna sa nu fie omul ala al tau langa tine maaa!

  Si da, pana si in situatia asta de acum, ne-am gasit echilibrul. Al nostru. Toti trei. Eu cu Mara aici, el acolo. La telefon, pe net...Asa cum putem ne-am reglat ca un organism sanatos. Sunt mandra de noi! Ne iubesc si ii iubesc! Rau! 

11 comentarii :

  1. Ai incredere, va fi bine, veti fi bine!
    Sunt in aceeasi situatie ca tine de mai mult de 10 ani. Am ajuns, vrand-nevrand, sa fac lucruri de care nu ma credeam in stare. Uitandu-ma in urma, cel mai crunt a fost cand mi-am luat carnetul de sofer dupa ce am ajuns la concluzia ca sunt o fraiera daca ma mai chinui sa car sacosele pline de cumparaturi, pe jos, de la Hale pana acasa, cand eu aveam masina in fata blocului - o Dacie 1310 luata la mana a doua, cu bani imprumutati. Mi-a luat un an sa ma decid sa fac scoala de soferi si am plans la volan, de frustrare, cand instructorul ma certa ca nu fac nimic cum trebuie. M-am mutat cu casa de 4 ori, cu jobul din Ploiesti in Bucuresti, am schimbat la job locatia de 5 ori si functia de 3 ori. Si, deloc nu in ultimul rand, am crescut copilul. Iti spun toate astea nu ca sa ma laud, ci ca sa stii ca poti orice, doar sa vrei.
    PS (ca am in obicei) Dumnezeul meu e omul ala de-a inventat Skype-ul!
    Cu multa dragoste,
    Irina (fosta ploiesteanca)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incredere, Irina. Am si carnet de conducere de cand aveam 18 ani! Nu il folosesc pentru ca nu stiu sa conduc, nu vreau si imi e frica. Prefer sa fiu pieton cinstit decat sofer prost! In rest...le-om face pe toate. Sanatate sa fie. Si bani, ca fara ei nu prea merge nimic :)

      Ștergere
  2. Dureros echilibrul vostru,dar e frumos că v-aţi redescoperit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e dureros. E chiar ok, ne-am adaptat destul de repede la situatie.

      Ștergere
  3. Da, intotdeauna am fost de parere ca dragostea adevarata la necaz/lipsuri/impas se cunoaste si capata profunzimi. Si numai cei care au trecut prin asta stiu cum e. Lipsa lui acum este suplinita de Mara. Hai ca o sa fie bine. Va pup.
    Ps: am uitat sa-ti spun cand am vb pe fb, dar asta vara te-am vazut de 2 ori: pe plaja si la petya...cand te-ai uitat fix in ochii mei.cautai o masa. eu mi-am dat seama ca tu esti abia dupa ce ai iesit si am iesit si eu sa te chem la masa noastra, dar plecasesi((.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geo, NU POT SA CRED! Cum sa nu vii sa imi zici cine esti? Jur ca nu m-am uitat in ochii tai, ti-am vazut o poza ar trebui sa stiu cum arati dar nu stiu...ah imi pare atat de rauuu! Cum sa nu vii sa ma tragi de manaaaaaaa???

      Ștergere
  4. eeee, ti-am zis ca sunt timida. mi-a fost rusine. oricum nu aveai de unde sa stii cine sunt. da stiu sigur ca te-ai uitat, dar pana sa ma dezmeticesc (ca eram prea absorbita de guvizi...aaaahhhh,guvizii AIA cu mujdei si mormanu de mamaliga) ai iesit. Poate la vara ne vedem))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te bat! M-oi fi uitat gen "moama astia au masa si noi nu", stiam poza ta, ca ti-am vazut-o la FB. Ce faceti duminica? Nu faceti o excursie la Ploiesti? Vorbesc SERIOS!

      Ștergere
  5. Pai lucrez, dar preconizam o excursie in Brasov la jumatea lunii.Poate ne vedem))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ia hai ca si noi vrem da' la Sinaia ca acolo vrea Mara...poate ne intalnim cumva...scrie-mi pe FB!

      Ștergere