duminică, 30 iunie 2013

Niste iunie cu prieteni

  Am cunoscut-o cu multi ani in urma, la primul loc de munca pe care l-am avut pe lumea asta. La fabrica de mezeluri unde mergeam pentru ca am fost suficient de proasta incat sa imi imaginez ca o firma din Romania ar putea vrea oameni seriosi care sa le faca treaba nu sa le fumeze tigari in pauze lungi si dese. Eram anul 4 de facultate.

  Cand am vazut-o prima data m-am speriat. Tot fusesem "amenintati" in birou ca o sa se mute ea, Gabriela, la sediul de la fabrica si o sa vedem noi pe dracu'. A intrat pe usa cu parul in urma ei, usor sifonata. Se uita urat. Parea o tipa plina de probleme si dileme de nerezolvat. In fix trei secunde s-a impiedicat de o margine de mocheta si era sa isi prinda dintzii de un birou. A izbucnit intr-un ras chicotit cu aroma de soarece de Cartoon Network si atunci am stiut sigur ca nu e dracu' impielitat la noi in birou.

  M-am lamurit ca e singurul om serios si profesionist din cacatul de fabrica pe cand l-am vazut pe Directorul Financiar ca ii vorbeste cu respect si reverenta si ii da accesul la niste conturi cu bani din care sa faca ea plati. Era unul din putinii oameni capabili sa faca asta acolo. Omul era jmecher tare, si faptul ca ea era privita asa de el...m-a lamurit. Intotdeauna vezi un om cum e si apoi vezi si cum se uita altii la el...si te cam lamuresti ce si cum.

  Ne-am imprietenit imediat. Si am ramas prietene de circa 11 ani daca nu ma insel matematic. Saptamana asta am petrecut-o cu ea si cu fetita ei si implicit cu fetita mea. Asa o armonie si o placere rar intalnesc in viata asta...De cate ori sunt in preajma lor vreau sa le respir aerul asta de calm si liniste pe care il emana.

  Mi-e drag de ele ca de familie. Ne-am povestit si sfatuit multe in anii astia, ne-am imbrancit, ne-am glumit si ne-am vazut fetele crescand la 3 ani diferenta una de alta dar parca ar fi surori. Mara e mai mica cu 3 ani ca Bianca si cu toate astea se inteleg perfect. Mi se pare uluitor mie, care am avut veri cu 3 si 4 ani mai mari ca mine si care ma scuipau la propriu prin curte pe aici pe la 2 Mai....Mi se pare fantastic cum Bianca poate sa aibe o relatie atat de incredibila cu Mara si cum Mara la randul ei poate avea o relatie atat de armonioasa cu cei mai mici ca ea. 

  Sunt fete care sunt destinate sa fie mame. Si doamne. Si total mai sus decat varsta din acte. Oameni responsabili care ii privesc cu placere si dragoste pe cei mai mici ca ei. Gabriela pe mine, Bianca pe Mara...Mara la randul ei pe Sofia si ceilalti care vin din urma. Dragele noastre, speram sa fiti mereu aici cu noi! 

  Azi am trait furtuna, ploaie, rece, soare, cald, plaja, baie, alta ploaie, nor, curcubeu, ape curgand din cer din nou..............seara minunata impreuna. Azi a fost o zi plina de detoate. Mai ales de prieteni si vorbe bune si calde.

10 comentarii :

  1. Mi-au dat lacrimile, asa frumos ai scris! Si noi ne-am simtit minunat aici, la 2 Mai, am reusit sa ma detasez de tot si sa ma bucur de odihna, relaxare si nu in ultimul rand de compania voastra: prieteni, gazde, oameni extraordinari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draguta mea trebuie sa mai veniti si in septembrie neaparat! A fost de vis!

      Ștergere
  2. Articolul ăsta mi-a mers ca o brioşă caldă...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Poate nostalgic in vederea anilor multi care au trecut de cand o cunosc pe aceasta doamna. Trist in nici un caz, ca am avut o saptamana extrem de frumoasa cu ele :)

      Ștergere
  4. Nu te supara, stiu ca este dreptul tau dar as putea sa stiu si eu de ce nu mi-ai aprobat comentariul? Este vreo problema? Daca nu vrei sa imi raspunzi in public ai putea sa imi dai un mail , chiar o sa ne petrecem vacanta de vara la 2 mai si voiam sa vad mai multe detalii despre pensiune si cateva poze ,nu stiu ce te-a determinat sa respingi comentariul dar in nici un caz nu este vorba despre spam...sau alte intentii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, Andreea dar am publicat tot ce am gasit in mail :) Pe bune, daca era ceva nasol (ceea ce nu cred) nu publicam, dar chiar n-am primit mail cu comentariu. Mai pune-l odata, pliz!

      Ștergere
  5. Intrebam de un link sau pagina de facebook cu pensiunea voastra de la 2 mai , cred ca am vazut mai de mult , poate anul trecut dar nu mai gasesc .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-avem pensiune, doar o casuta pe care o gasesti la www.casa2mai.blogspot.com :)

      Ștergere