sâmbătă, 15 iunie 2013

Iunie. 2 Mai.

  Iar am ajuns la 2 Mai la modul "auzi hai sa mergem ca avem treaba, stii ca trebuie sa le facem la copii o casuta in curte si uite, au inceput sa vina musafirii pe la noi si noi iar n-am facut tot ce ne-am propus". Zis si facut. Decizia luata miercuri seara, plecarea joi la pranz. Poc poc. Viata noastra oricum e acum ca un vartej care te ia pe sus de nu mai stiu azi ce o sa fie maine. Planificarea nu mai e...Oricum de 6 ani de cand am copil pot impacheta tot ce trebuie pentru 3 persoane ca la armata...in doua ore am jumate de casa pusa in genti. 

  Intotdeauna am iubit luna iunie. Intai ca se termina scoala. Apoi ca imediat dupa asta ajungeam la 2 Mai. Unde e liniste. E cald, soare, nu ploua...nu e nici prea cald...marea e curata si limpede si azi a fost chiar buna de balaceala. Ceea ce a si prestat Mara cu prietena Daria. 

Nimic nu e mai misto ca un copil care se balaceste intr-o mare un pic cam recisoara pana cand e mov la gura si zgaltzaie din toti tzatzanii...in timp ce striga in gura mare ca "vreau sa mai stau in apaaaaaaaaa"...si nu, copiii hraniti corect nu se imbolnavesc de la asta...Ba chiar din contra, devin mai puternici. Le-am lasat in apa pana le-am vazut ca au gura verde....le-am scos, le-am incalzit un pic dupa care auzeam doua voci din 3 in 3 secunde...."mamiiii putem sa ne ducem in apaaaa?"....Duceti-va maica...Mara e racita un pic deci acum o sa ii treaca. N-avea cum sa mai traiasca vreun virus intr-un corp albastru! :))))

  E liniste, plaja e aproape goala...satul pustiu. In iunie e minunat aici. As vrea sa fie iunie tot anul. Sa stau pe terasa si sa ma uit la Mara cum mananca cu pofta masa de pranz dupa ce s-a balacit in mare. Sa o vad cum se bucura de fiecare planta, piatra, fir de nisip. Sa rad cu Marius si sa ma plimb prin sat degeaba. Sa stau la umbra pe terasa si sa ma mir a milioana oara...ce frumos e la 2 Mai...

12 comentarii :

  1. Chiar e frumos la 2 Mai! Am lucrat o vara la tabara din sat, a fost cel mai frumos job pe care l-am avut. Si veneam pe jos pana acasa, la Mangalia, numai sa ma bucur de linistea de pe sosea.Acum nu cred ca mai e liniste, misuna bolizii ca la Mamaia...

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa, si io practic asta cu apa rece si corpul albastru. si zau ca nu de la asta am racit fodata :))). deci Mara, bravo mami, da-i-nainte la balaceala! muah muah!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi azi s-a balacit si cu ceva ploaie ca ne-a prins in apa :)

      Ștergere
  3. Ce frumoss!
    Imi aduc aminte cu drag de verile la 2 mai, de satul fara asfalt si de dulceata de capsuni pe care ne-o punea mamaia la pachet...
    Stateam la o vila care era inca in constructie si proprietarul avea o dacie prafuita parcata in curte. Stiu ca tocmai terminasem clasa a 3a si scrisesem pe masina Spala-ma! Mamaaaa ce ancheta a fost printre copiii mari care stiau sa foloseasca cratima :))
    Mama nu m-a lasat in apa daca era foarte rece si mai ales daca eram racita... Chiar asa e? Iti face bine? Eu si acum evit sa merg la piscina sau sa intru in mare daca sunt racita!
    Mara va avea niste amintori miiinuuunaate!

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  4. o, Doamne, ce mi-e dor de zdrăngănitul dinţilor în apa aia "răcişoară" a lui iunie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai răbdare! că dacă-ţi povestesc ce-am păţit... mi-e lene să scriu acum, dar vă zic mâine dimineaţă

      Ștergere
    2. :) ufff, nu mai vreau vesti proasteeee! zi-mi ca e de bine! :)

      Ștergere
  5. ai dreptate , iunie este cea mai frumoasa luna , doaaaamneee , cum miros teii in oras !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul asta e ceva cu teii, le-a priit ceva, miros teribil de puternic iar asta ma face teribil de fericita :)

      Ștergere
    2. Miroase a ceai de tei pe toate străzile :D

      Ștergere