vineri, 3 octombrie 2014

La film

  Am luat-o azi de la scoala si i-am spus ca mergem la un film 3D. Vinerea o sa fie ziua surprizelor ca sa atenuam raul pe care i-l face invatatoarea. Nu stiu cum altfel sa fac decat cu discutii lungi de ore in sir si cu sfarsituri de saptamana care sa o ajute sa uite. Sa se relaxeze. S-a bucurat enorm si i-am spus ca nu trebuie sa faca temele azi daca nu vrea, ca are doua zile la dispozitie. Ajunsa acasa a mancat si apoi a venit cu caietele sa facem temele inainte de a pleca la film. Si a si citit singura o jumatate de pagina. In conditiile in care nimeni nu ii invata sa scrie si sa citeasca la scoala. Totul e un haos. In haosul asta ea e de o constiinciozitate care pe mine ma amuza. Pentru ca si eu faceam asa, si eu imi faceam lectiile imediat ce mancam si niciodata n-am lasat nimic pe ultima suta de metri pentru ca asta ma enerveaza cel mai mult pe lumea asta... sa ma simt in intarziere. 

  Dupa ce a terminat tot am plecat la cinema. Unde, surpriza, sau poate nu prea surpriza fiind vineri la 2 jumate... am fost singure in toata sala. Doar noi si ecranul urias. Si "Casa Magicianului", in sfarsit un film care mi-a placut si mie. Celelalte 3D n-au fost facute prea misto, nu erau suficiente obiecte "in fata" care sa te impresioneze. Asta in schimb e genul de film care pe langa ca e foarte de inteles pentru copiii de varsta Marei, e si facut extrem de bine. Si pentru ca eram singure acolo, am dat din maini si picioare dupa obiectele care sareau de pe ecran inspre noi. Iar Mara timp de doua ore a trancaniiiiiiiiiiiiiiiiit. 

  Nu mai trebuia sa faca liniste, era la liber. Asa ca femeia s-a certat si s-a pupat cu toata lumea de pe ecran. Pe sistemul "da ma mana cu mine! da mana aici sa te strang de ea!"... "mamiiiiiiiiii prind io frunza aiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Si a tinut-o asa o ora jumate. Si s-a suit si dat jos de pe toate treptele de o suta de ori de am crezut ca pica in freza pe scarile alea, cu un ochi la ecran, cu unu' la mine si cu restu' spre locul unde pasea :))))). 

  "Aoleu, da' rau mai e asta, mamiiiiiiiiiiii".... "lasa-l maaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"...."aoleuuuuuuuuuu, ce-i face lu' alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"... A fost un show de eu sper ca nu era nimeni sus acolo in casuta aia de unde dau aia drumu' la magarie ca altfel cred ca a murit de ras. "Mamiiiiiiiiii, pica pe mineeeeeeeeeee". Nu pica fata nimeni pe tine....Filmul era facut cu multe momente in care erai ca in roller coaster, ma si gandeam ca cineva care are rau de masina sau de miscare n-ar trebui sa mearga la asa ceva pentru ca risca sa umple punga de popcorn in loc sa o goleasca....era cevaaaaaaaaaaaaaa....In sfarsit un film 3D mistoooooo!!!

  Am plecat de acolo super incantate, am intrat in hipermarket si-am luat pijamale pentru copilul care s-a inaltat cu o palma peste vara... chestii, treburi, socoteli. Am venit acasa si-am facut o placinta cu praz si o sa ne culcam fericite in seara asta. Maine e sambata. Sper sa tina si ea minte asta si sa nu se scoale de grija ca trebuie sa "mamiiiiiiiiiii, sa mergem la scoalaaaaaaaaaa"... cum a facut acum doua nopti undeva la 1 noaptea de m-a trecut cu toate racorile planetei pe spinare :)))) 

9 comentarii :

  1. Cred ca asta era solutia cea mai misto pe care o puteai gasit pentru toata situatia cu scoala, care oricum e de rahat. Ce film e ala, m-ai facut curioasa?
    Noi am fost la cateva show-uri 3D cand am fost la DisneyLand, mama ce meserie a fost, doar Robbie a ramas socat la niste efecte speciale (e drept, realizate de minune), nu-i venea sa creada ca o gaura in peretele teatrului facuta de o ghiulea, a disparut cu desavarsire cand s-au aprins luminile :-)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am zis, Casa Magicianului ii zice in romana, n-am retinut in engleza ca era dublat. A fost foaaaarte dragut! Si da, ne-am relaxat frumos.

      Ștergere
    2. Asta? https://www.youtube.com/watch?v=u6AwejPT8J0
      Si daca nu e asta, pare super misto :-)

      Ștergere
    3. Asta e! Sa mergeti sa-l vedeti ca e super simpatic!

      Ștergere
  2. O sa ma fac cu nonsalanta de rusine si o sa recunosc ca n-am fost la nici un film 3D! De fapt n-am mai fost la cinematograf de cand a rulat prima data Titanicul. :) Dar acum chiar m-ai facut curioasa, o sa ma duc la mall!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai tu linistita, eu n-am fost niciodata pana in primavara asta. Iar eu am copil mic ar trebui sa fi bifat toate animatiile din lume ca asa e de bon ton la ora asta :)))) E misto la 3 D dar nu stiu cum sunt alea de adulti ca la d-alea n-am fost.

      Ștergere
    2. e nasol daca porti ochelari de vedere. ca tre' sa-ti pui draciile alea de ochelari pt 3d .......... nu-mi dau seama exact cum, ca eu port lentile de contact. :)
      e destul de interesant, daca e un film macar bunicel si efectele speciale sunt realizate bine, dar pe mine personal ma dor ochii dupa maaaxim o ora de la ochelarii aia pt 3d si fara ei scrisul e imprastiat. daca e un film in engleza, mai e cum mai e, mai inteleg una-alta, am seriale pe care le urmaresc desi n-au subtitrare, dar daca e in alta limba straina............ (am vazut la cinema 1 sau 2 filme din seria "milenium", in suedeza; am iesit cu o durere crancena de cap de la atata concentrare si nici macar nu erau 3d; nu-mi daduseam seama pana atunci cat de mult ma folosesc de cunostintele de limba engleza si cat de putin sunt de fapt atenta la subtitrare).
      sa va fie de bine vizionare. (si sa fie mai bine la scoala)
      ady.
      ps. mai incolo, incercati si filme nedublate. sunt mai mult de 25 de ani de atunci, dar imi amintesc si acum primul film a carui subtitrare am reusit s-o citesc aproape toata (n-am citit-o toata din cauza de pauza de toaleta :) ). "pisicile aristocrate", la cinema-ul minuscul si cam jegos, din oraselul meu de provincie. cu tata si fratele meu. am fost foarte mandra de mine. intrasem in lumea celor mari, "citeam" filmele. :)

      Ștergere
    3. Cand spui "de adulti" sper ca nu te gandesti la filme de-alea, NUMAI pentru adulti! Ca asta imi mai lipsea, sa ma simt in mijlocul actiunii! :))

      Ștergere
    4. Ady, nu stiu cum e cu ochelari, tre' sa fie naspa! De abea astept momentul cand va citi cursiv si voi scapa de "dublaje" pe care le urasc nespus. Farmecul actorului e in voce si interpretare, nu-mi trebuie farmecul romanilor cam deloc...
      Adelina, perversa mica ce esti, eram sigura cand am scris ca o sa zici ca de d-alea... Si auzi, cica exista si 4D unde chiar te bate pe umar din spate posesorul de....actorie! :)))))))) Asa ca sa zici merci! :D

      Ștergere