duminică, 10 iunie 2012

Masterchef plus Nicusor Dan egal love

  Da, pentru ca suntem o tara de oameni "destepti"...a se citi idioti retardati. Unii din ei s-au uitat la Masterchef Romania in ideea ca eh, poate, macar odata, televiziunile o sa produca ceva comestibil ochiului. Ala am fost eu. Altii s-au uitat la sfintia-sa-preacucernicul Nicusor Dan, (despre care acu' pot sa vorbesc liber pentru ca nu mai e campanie electorala, deci nu mai ofensez dracului pe nimeni) si au zis cum am zis cu totii (aia care n-am avut rude la fostu' Secu'...eu stiu doua persoane apropiate care mi-au zis ca Base egal minus si nu le-am crezut, da' na, aveam o varsta frageda)....ca o sa fie o duda. 

  Ei bine, duda Basescu s-a desumflat...imi vine sa scriu deZumflat asa cum se zice in ziua de azi in Romania la ulei "de maZline" de catre toti bucatarii-de-UCECOM care apar oriunde ca sa vorbeasca despre orice. Va rog sa percutati ca am adus-o din condei de la Base si alea la dude si uleiuri, da? Ca poate va intrebati de unde titlul asta bengos asa...

  E pai e simplu: la Masterchefu' de balta ne-au aratat homelesi care se indopau saracii cu mancare, apoi taximetristi care isi dadeau parerea despre mici. Si cam atat. Cam asta e "fala tarii" asteia. La alte d-alea internationale erau adusi "eroii" natiunii cum ar veni. Nu, nu Nicusor Dan, ci pompierii, paramedicii, camionagii (da, da...aia sunt eroi nene, ca iti aduc tie Cola in bot cand te arde micu pe traseu si n-ai cu ce sa-l stingi!), tipii din armata...si altii asemenea. La noi...taximetristii! 

  Sau Nicusor Dan. Da' asta din urma a fost asa, mult mai hilar decat taximetristii. Pe bune! Pentru simplul fapt ca a indraznit sa pretinda ca el se duce "acolo" pentru ca sa "salveze" el ceva. El se ducea acolo ca sa faca el o duda cu maZline la cuptor, da' nu vroia si bani pentru asta, ca de aia s-a intors el de nu stiu unde ca sa fie acilea muritor de foame. Si oengist. Si fost-olimpic-la-ceva-cand-avea-16-ani....ca na...cam asa scrii intr-un cv, nu? Cand te duci tu asa ca un fel de om la un interviu. Ca alegerile astea nu-s decat un interviu in fata unor sute de mii de cetateni. Si tu la interviu cand ai 30 si cati o avea el saracu (ma scuzati, nu stiu cam nimic despre el decat ce mi-a parvenit online, ca la vreo "dezbatere" nu l-am vazut) pui acolo in cv...ca ai fost tu olimplic la geografie cand erai tu mic. Si eventual ca te-ai invatat la olitza doar la 2 ani! Esti un geniu! 

  Politica in Romania? Platforme electorale? Idei marete? Oameni care se duc "la conducere" pentru ca stiu ce e aia si ce vor sa faca in mod real cu banii fizici care exista la ora asta in orase? Da? Hai maaaa...pe buneee? Unul din cei mai vechi prieteni ai mei din copilarie a ajuns consilier judetean in Prahova cu niste multi ani in urma. Stiti ce mi-a zis cand m-am intalnit ultima data cu el? "Pai frate, ma duc acolo, ca ACOLO SUNT BANII! Ce dracului, tre' sa iti explic io?"

  Eu zic ca un fel de om simplu ce ma aflu: in tara lui Caragiale, numai cei care vor ceva bani si faima se duc "acolo", pentru ca pentru acest popor, istoric si politic vorbind, acel "acolo" fix asta inseamna. Nu altceva! Hai sa ne sculam din cei 7 la suta ai lui Nicusor Dan, sa ne revenim, si sa intelegem ca pe nenii astia care ne-au cotropit mai demult, nu ii putem da jos de acolo decat cu o toxiinfectie alimentara marca Masterchef Romania! Sa fie clar! 

  Daca ati avut rabdare sa cititi dezlanarea asta, aflati ca sunt foarte obosita. Pentru ca azi am mers cu trenul Inter Regio (da, draga, asa ii zice acu') de la Bucuresti la Ploiesti. Si la cele multe grade afara, domnii n-au dat drumul si la aerul conditionat care sa se asorteze cu geamurile LIPITE ale trenului. Si am fiert 42 de minute! Da, in tara asta traiesc eu. Nu stiu voi. Nicusor Dan o merge el cu trenu'? Acum o sa ziceti ca am io ceva cu nenea asta. Bai, oameni buni, nu am nimic. Dupa mine, el o sa faca una din doua: fie nu o sa mai existe politic (si atunci veti sti toti cei care l-ati votat ca e degeaba sa crezi in sfantu-asteapta romanesc) fie o sa se umple brusc de 1. gusa, 2. bani, 3. tupeu. 

  Eu nu cu el am o problema, ci cu toti cei 7 la suta care au votat asa ceva. Care au votat o himera in numele unui "ideal sfintit" care pentru mine e clar ca in sistemul politic romanesc nu exista. Pentru ca nu exista nici "politicieni" in adevaratul sens al cuvantului. Io cu aia am o problema! Cu naivii! Mi se pare mult mai bine sa nu se prezinte nene NIMENI la vot intr-o tara atat de gresita si corupta cum e asta...ca sa fie amendati domnii de acolo! Pentru AIA trebuiau facute campanii pe FB! Nu pentru Nicusor Dan saracu' de el...l-ati facut voi mah vedeta mai ceva ca la Masterchef...

  Cred ca la Masterchef avea mai multe sanse, pe bune! 

   
  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu