luni, 7 septembrie 2009

Marea Trambalare

Am ajuns din nou acasa. Asta a fost anul calatoriilor, mutarilor si trambalarilor. Dupa 7 saptamani la 2 Mai, unde am revendicat pamantul stramosilor (stramosi care sunt dealtfel in viata)...am ajuns acasa.
Am stat cu cortul in gradina la 2 Mai. Daca mi-ar fi zis cineva ca la 30 de ani o sa merg de-a busilea prin cort dupa copilul de 2 ani juma'...as fi zis ca e tampit. Eu de felul meu detest "comuniunea cu natura"...las sa fie natura la ea acasa, si io la bloc nene, cu apa calda si cu acperis. Dar uite ca te mai loveste damblaua din cand in cand.
Una peste alta a fost bine. Acu' pot sa zic merci lu' Danilov ca mi-a dat o suta de perechi de dopuri de urechi ca altfel...sa dormiti voi ba cu jivinele chiraitoare in jur. Cred ca erau pasari...oricum faceau asaaaa ca niste femei injunghiate de orgasm. La ora 4 dimineata. Danilovule, sa traiesti maaah! Sarumana boierule!
Am ajuns acasa unde a locuti sotul singurel. Ascultati-mi sfatul: nu lasati barbati singuri in casa. E mai rau decat daca lasi un animal de companie singur. Barem ala se caca pe jos SI GATA...astia fac mult mai rau. Adica pe sistemul "nu ai aruncat si tu cosul de gunoi din baie"..."avem cos in baie???"
Acu...nu vreau sa stiu cine dracu' a umplut cosu' din baie daca el nu stia ca e acolo. De stersul prafului nu mai zic nimic. Activitatea asta e perfect straina unui mascul. Da iubitule, despre tine e vorba...
Pana una alta...duminica va fi o zi speciala. Si m-am hotarat sa adopt niste rezolutii majore incepand de luni incolo. Contin injuraturi asa ca nu o sa le postez aici. Ca doar vorba aia, la 30 de ani tre sa fii o doamna bre...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu