duminică, 31 decembrie 2023

2023 la final

   Un an...stupid, mi-am zis de multe ori. Sau nu stiu, intors pe dos. Intai ma gandeam ca a fost totul foarte rau pana cand am vazut toate pozele facute anul asta si am realizat ca doar ultimele aproape 5 luni de lucrat la spital m-au ucis si nu mai vad nimic bine in urma, sunt efectiv traumatizata complet de ce mi s-a intamplat in astea 5 luni. Asta e, uneori luam si decizii proaste, cu asta ma scol in minte, cu asta ma culc in minte in fiecare zi, ca sa nu o iau total razna. 

  Apoi am vazut pozele si m-am gandit cat de multe lucruri frumoase am facut anul asta. Excursia la Venetia, desi n-a iesit cum credeam, a iesit de o mie de ori mai bine, cu tot stresul. Excursia in Portugalia, desi cu jegosul ala si cearta cu Airbnb, a fost frumoasa pana la urma. Doar ca eu am avut asa o jumate de an de stres de cand am intrat in frumosul NHS si m-am trezit ca trebuie sa lucrez pe o platforma albastra stil ms-dos, fara mouse si pe baza de coduri, am crezut ca mor. Si inca mai cred, este ireal ce e acolo. 

  E, nu am am murit. Doar m-am umplut din nou de psoriazis din crestet pana in talpi la propriu. Mi-a cazut tot parul de stres, chestie care nu mi s-a intamplat niciodata in viata asta. Am plans si am urlat si aia e... am acceptat faptul ca am facut o greseala enorma. Cu care va trebui sa traiesc o perioada, pana voi gasi altceva. Mna, in viata asta mai gresesti. Instinctul meu a fost sa nu accept jobul asta full time cand eu ma dusesem pentru unul part time in alt loc al departamentului. Dar deh...asta patesti cand nu iti asculti instinctul. 

  Eh, asta e. Una peste alta, in anul care a trecut am reusit sa imi repar analizele si sa intorc din drum diabetul care ma paste, tocmai am facut analize si au fost ok. Yayyyy! Am reparat si anemia, nu mai am palpitatii, sunt ca un fel de om cum ar veni :) 

  Cea mai mare bucurie a mea este ca anul asta a fost unul foarte, foarte bun pentru Mara. A muncit mult, a luat GCSE cu rezultate bune, a intrat la colegiu la cursurile pe care si le dorea, a cunoscut un baiat extraordinar de bun si destept, s-a indragostit, a mers singura la Londra cu trenul sa il vada si s-a descurcat pe acolo, m-a ajutat prin casa mereu, a muncit cat se poate de mult pentru cursurile pe care le face acum. Este o minune de femeie in devenire iar asta ma face sa lesin de fericire in fiecare zi, oricat de greu mi-ar fi mie. 

  Jobul asta stupid o sa treaca. Restul de chestii vor ramane. 

  Va multumesc din suflet tuturor celor care inca sunteti pe aici atat de multi ani mai tarziu, va pupam si va imbratisam!

             Cu drag, 

                       Albuletzii

  

14 comentarii :

  1. Multă sănătate. La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce am bucur ca ati mai scris! Mi-ati lipsit! Ma bucur pentru Mara- felicitari pentru munca si reusite!- imi pare rau ca e asa de imbolnavitor de solicitant noul job.
    Va urez sanatate, reusite si sa gasiti cat mai curand un job bun la care sa mergeti cu drag. Si un 2024 cu mai multe postari- daca o sa aveti timp.
    La multi ani!
    Cu drag,
    Luiza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Luiza dar nu mai vorbi asa la plural ca ma omori, fata draga! :)

      Ștergere
  3. La mulți si multă sănătate ( și fizica și mentală)! Te citesc de mult și-mi place la nebunie și cum scrii și cum îți trăiești viața. Îți doresc curaj, o să treacă și faza asta grea 🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, sanatate, fericire, noroc si sa fie si mai bine in 2024! Michelle din Franta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Michelle! Te pup! Unde esti in Franta, poate ne vedem cand mai venim noi pe acolo ca tare mult ne place mancarea de acolo :)

      Ștergere
  5. Imi pare rau sa aud asta. Felicitari pt Mara!

    Dar e chiar asa de rau? Da, nu suna ideal ca e un sistem vechi, dar daca oamenii sunt ok e o raza de speranta nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela. Ma, da, este groaznic iar oamenii sunt foarte naspa din pacate. E o institutie mult prea mare si plina de oameni care nu sunt cei mai simpatici. Cu pacientii da, intre ei nu. Iar astia din administratie sunt... Ma rog, n-or fi toti, dar unde am nimerit eu este oribil. O sa inving eu pana la urma si gasesc altceva, orice sut in cur e un pas inainte, vorba ceea :)

      Ștergere
  6. Salut! Te urmaresc din cand in cand dar fara sa conentez pana acum
    Vreau sa iti scriu sa te incurajez in legatura cu jobul - locurile in NHS ca acestea sunt oportunitati foarte bune daca reusesti sa te adaptezi - poti sa ajungi la nivel de manager daca inveti cultura organizationala si daca rezisti si e greu si e un soc sa rezisti.
    Succes indiferent de ce faci! Si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anonim, imi pare rau ca nu stiu cum te cheama dar inteleg ca locuiesti pe aici. NHS e ceva foarte mare format din sute de trusturi. Fiecare e altfel dar cred ca in general cultura e una toxica. Sau poate doar aici, nu stiu. Eu vise de manager nu am avut si nu o sa am in viata asta, nu e genul meu. De aia am si vrut in NHS, sperand sa pot sa mai avansez un pic macar ca bani, nu ca functie. Este oribil ce se intampla la noi aici. Nu pot sa accept sa lucrez pe o platforma informatica facuta in 1975, MSDOS style, fara mouse, ecran albastru, coduri si comenzi 8 ore pe zi. Serios, viata e prea scurta pentru asa o porcarie. Iar oamenii sunt toxici, ne-educati (ca cine plm sa vrea sa stea in asemenea joburi de administratie platite prost si cu ecrane albastre)...mna, am venit din invatamant unde toti erau minunati. Si aia care nu erau stiau dracu sa se prefaca :))))

      Ștergere
    2. Va trece și asta. Mă gândesc la tine și îți doresc din inima toate cele bune și un an de schimbări în bine. Florina

      Ștergere