sâmbătă, 3 decembrie 2016

Nimic interesant

  Mi-a adus fi-mea o viroza. Dupa ce ca ma luptam din nou cu o criza alergica de provenienta necunoscuta, am bagat o viroza care era sa ma doboare. Am tremurat voios intr-o noapte vreo doua ore in asa hal incat am crezut ca-mi sta inima. Bai nene, m-am speriat! Faceam ca o papusa manuita de un papusar cu Parkinson, nu ma puteam opri sau controla in nici un fel, mi-am descoperit muschi in tot felul de locuri ciudate. 

  Asa ca am stat acasa trei zile, prima data cand lipsesc atat de mult de la scoala. La intoarcere toata lumea, absolut toata lumea care mi-a iesit in cale m-a intrebat ce fac, daca-s bine, ce-am patit. Cum nasul statea sa imi cada si era de un rosu demn de Rudolph, era destul de evident ce-am patit. Umbla tot felul de carcalaci prin scoala, ii pescuim care mai de care, au lipsit si cateva profesoare, totul a fost intr-un haos generalizat saptamana asta.

  Aici a venit Craciunul. Inca de la 25 noiembrie cand se aprind luminile de Craciun... ca sa nu zic de la 1 octombrie cand apar produsele de sezon pe rafturi. La 1 decembrie s-a dat drumul la colinde si muzica de Craciun in magazine. E cumva asa, ireal, toata lumea e in spirit, ii vezi si pe strada cu cate un fes in cap de iti vine sa te duci sa le arati nitel calendarul ca poate s-au incurcat si-au rupt 2-3 pagini deodata din greseala :))) Cumva nu e deranjant, nu iti bate nimeni cu picioarele in usa la toate orele ca sa iti raga "colinde" contra cost, nu tipa nimeni pe strazi diverse, colindele din magazine sunt in surdina. Traim un Craciun prelungit. 

  Sambata trecuta am fost la Muzeul National Moto unde, bineinteles, iar ne-am socat de catralioanele de masini si utilaje reconditionate. Pe aceeasi proprietate este si mini-palatul lordului care detine chestiunea, l-am vizitat nitel si pe ala la ceas de seara... senzatia a fost extrem de stranie, in interior facusera focul cu lemne, mirosea puternic, era liniste si cald iar 3 personaje imbracate de epoca te intampinau la intrare. Puteai sa juri ca ai pasit inapoi in timp...

Masini din filme

Zona Top Gear cu masinile distruse de ei, foarte funny!



in caz ca vreti sa aflati 



cel mai mare brad ever

castelutul









Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu