joi, 22 septembrie 2016

O zi de lectura

  Trebuia sa fie asta. Adica o zi in care stai pitit in casa ca sa nu ti se intample chestii si pe masura ce ele se intampla te tot gandesti ca nu trebuia sa te dai jos din pat dimineata din capul locului. 

  M-am dat jos din pat si era sa ma impiedic pe scari. Ete na, mi-am zis... trezeste-te! Am pus de mancare copilei, asta doar pentru ca daca acum pleaca singura la scoala nu ma lasa inima sa nu ma mai scol deloc si sa o las sa plece, ma scol doar ca sa ne vedem putin si dimineata. Cand sa ma aburc inapoi pe scari cu cafeaua din dotare, m-am impiedicat si mi-am plasat nitzica in san. Oooook. Sa fim mai atenti, mi-am zis!

  Dupa ce am sorbit din ea, am butonat la aparatu' asta ceva vreme, zic ia mai bine sa ma dau io jos din pat si de la etaj, si sa ma duc la cumparaturi ca apoi sa vin sa fac mic-dejunul masculin. Zis si facut, cand sa cobor, am scapat cana pe scari. Noroc ca era goala. Si ca nu s-a spart ca avem mocheta. Am prins-o la etajul imediat urmator, stiti, asa ie cand iesti jmecher si ai prea multe ietaje intr-o casa... mori pe scari si numeri ietaje! Mbon... ma duc, ma imbrac, plec la cumparaturi!

  M-am impiedicat de trei ori pana la Tesco iar la intoarcere m-am impiedicat de situatia vietii: bariera de la tren (da, stiu, bariera asta e viata mea de mai bine de un an) era blocata din nou. Un nene se agita spumos catre lumea cu masini sa intoarca, sa nu faca ditai coloana, ca nu se mai ridica bariera prea curand. Noi, pietonii, avem pasarela. Cu muuulte trepte. In fata mea, fatalitate, o tanara care detinea: tricicleta, minor pe tricicleta, caine in lesa si o plasa! Nenea de la bariera s-a simtit, ca asa-s englezii, nene, doamna sa va ajut! Mie mi-a fost mai mila de el care avea de alergat dupa masini, decat de ea care avea de stat acolo, asa ca m-am oferit sa ajut si eu. 

  Maaaa, maaaaaaaaa, si ce-mi dadura ei mie maaaaaa, in aceasta zi de lectura? Ce? POTAIA! Sa ma scuze iubitorii de caini da' eu urasc cainii. I am a cat person! Ii detest cu patos adanc, mi-e frica de ei si mi-e si scarba de ei. Am io niste probleme. Maaaa, mi-a dat lesa cu potaia de buldog, ceva d-ala turtit de tren, da' al dracu' fortzos rau! Cica ia-l tu pe asta ca ia nenea tricicleta, fir-ar al dracu' de caine, nu puteam io sa car tricicleta aia? Ba baiatule, m-a dus cainele peste pasarela! M-a carat caineleeeeeeeee si nu-s vreo floricica de 50 de kile! Deci m-a omorat ala cu inima pana am trecut nenorocita de pasarela ca la un moment dat, da' nu recunosc nimic, dupa niste "slow down sweetie" i-am dat si niste "stai in mortii ma-tii locului" ca mi-era ca-mi sparge dintii pe scari! Jur ca ala intelegea romana, ca s-a potolit!

  Ajunsa acasa m-am apucat sa gatesc. Si mi-am taiat juma' de dejt cu un cutit misto, d-ala nou, de ceramica. Dupa care am plecat la scoala unde m-am impiedicat din greseala de 3-4 oameni, m-am intors acasa unde am realizat ca inainte sa ma tai cu cutitul eu pregatisem carnea pentru niste sarmale. Cu varza murata din saramura. In care trebuia sa bag DEGETUL ala! 

  Va zic, azi trebuia sa fie o zi de lectura! :)))))))))))))) 

  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu