duminică, 20 decembrie 2015

Plimbare pe jos

  Foarte misto zi azi, normal, a inceput vacanta! Am mers cu autobuzul pana la malul marii si de acolo la intoarcere am luat-o pe jos. Pai cum de ce? Pentru ca a venit MAMA. Care mama vrea plimbataaaa :)))) Si ce bine ca vrea plimbata pentru ca ne-am facut curaj sa o luam asa de la plaja inapoi pe jos macar o parte din drum. 

  A fost minunata partea mearsa pe jos. Pentru ca mie in masina nu-mi place ba in autobuz imi chiar displace in general. Si na, vezi orasul cu toootul altfel. Ce mi-a placut el vazut din autobuz dar ce mi-a placut azi pe jos! Nu pot sa descriu! Am mers asa incet pentru ca Mara mersese mult si oricum era foarte ofensata ca a intrebat "unde mergem" si noi doua i-am zis ca nu stim, ca o luam asa pe jos. Mvaiiii, copilul Berbec. Oauiiiiii, sa nu stie ea PE UNDE si UNDE mergem! Criminal! :))))))))

  Dupa toate vaicarelile de azi in seara asta evident ca mi-a zis ca sunt cea mai tare mama si ca sa mai mergem noi asa! Oaiiii, ce sa-i faci decat sa o pupi? :))))) Asa oras frumos avem incat n-am facut nici o poza. Am lasat acasa aparatul ala "de turisti" si am mers sa respir si sa VAD cu ochiul. Am mers la targul pietonal din Southsea, am intrat la Biblioteca Publica ca sa facem pipi, am mancat o pizza artizanala facuta de un nene pe trotuar intr-un cuptor cu carbuni.

  Ne-am flendurit pana ne-au lasat picioarele si apoi am nimerit (cu ajutorul maica-mii) strada unde era autobuzul corect spre casa. Ne-a batut vantul tare cu aer de mare in nas, ne-am intors acasa ca trei pisici calcate de autocar. Dar ce frumos a fost! Cred ca nu ma aventuram niciodata pe jos din Southsea spre casa daca nu era mama. Multumesc, mama! 

4
St Jude, o biserica ornata cu pietre. Fotografia e din august pentru ca azi cu telefonul a iesit nimic :)



2 comentarii :

  1. Pfaiii de mine, cata civilizatie pe la voi! Daca pentru un pipi trebuie sa mergi la biblioteca, pentru ceva mai 'consistent" banuiesc ca trebuie sa treci pe la academie. :)
    Vezi ce bine e sa ai mama? Bine, cred ca e foarte bine si sa fii mama cuiva.

    RăspundețiȘtergere